resume av helgen

Kändes verkligen som höst när jag körde från jobbet. Regnet piskade mot rutan och det var riktigt bäckmörkt! Är inte färdig med sommaren än! Behöver lite mer sol och värme för att stå ut med hösten och vintern...
I alla fall, helgen.
I fredags efter jobbet så hamnade vi i marknadens öltält (är en gång per år här...). Var väl inte jättesugen på det men helt plötsligt så var klockan två och jag och C staplade hemåt.
Lördagen bestog av att vandra runt lite bland marknadsstånden innan vi åkte hem och bullade upp för kräftskiva. Min underbara vän Elin (som jag känt sedan gymnasiet) kom också, så kvällen kunde ju inte bli annant än lyckad! hehe. Var verkligen en toppen kväll och vi hamnade i öltältet även denna gång, men ingen längre vända. Vi gick hem och snackade lite skit innan vi gick och la oss istället för att stå ute och frysa.
I går började jag inte jobba fören kl. 21, så jag hann ha en riktig slappdag i soffan med E och C.

Idag orkade jag inte pallra mig upp ur sängen fören vid tvåtiden, så nu sitter jag här, superpigg! ;o)
Ska återgå till Twilightfilmen nu.


"Girl talk interrupted" ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0