091221



Var fruktansvärt trött när jag vaknade av att C kom hem för att äta lunch. Fick dra mig ur sängen och till datorn och här har jag suttit sedan dess och pluggat. Är väl i stort sett klar med min näst sista uppgift som ska lämnas in idag. Sedan har jag en till som ska vara klar imorgon, men just nu känns det som mitt huvud är fyllt av gröt och jag orkar inte sitta här längre!
Börjar jobba redan vid 17, så det blir väl att ta en dusch, äta något göra sig i ordning och rulla dit. För inte går jag i denna kyla inte! ;o)

Solen har i alla fall lyst på oss idag, även om jag knappt satt min fot utanför dörren, men efter imorgon hoppas att jag att det blir ändring på det! Behöver röra på mig!!


Kommentarer
Postat av: Chris

Snart blir du ledig!! Håll ut!! Puss o kram

2009-12-21 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0