091226

Har haft ett par underbara dagar och kvällar. Hade tänkt slänga upp lite bilder men har förlagt min sladd någonstans, så det får bli ett senare projekt.
Igår var vi ett tjejgäng som var ute och idag mår jag som jag förtjänar. Urk! Men kul hade vi!

Ska snart packa in oss i bilen och åka ner tills C's föräldrars stuga i Blekinge, men först så måste C spela lite. Han fick ju sitt efterlängtade Xbox i julklapp av mig och svärföräldrarna, så vi får väl se hur mycket vi kommer umgås de närmaste dagarna! Haha Kanske tur att vi åker till stugan i dag och mot Sthlm/Sälen på tisdag. :o)


Kommentarer
Postat av: C1

Va kul med Xbox! Ta med till Sälen vetja! :)

Men var det inte ett PS3 han ville ha?

Puss

2009-12-27 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0