4 advent

Äntligen har jag klarat av proven. Hoppas nu bara att det gick bra! Tyvärr så är jag inte klar med skolan än. Har en inlämning som ska vara inne imorgon och en som ska vara inne på tisdag. Har tre jobbpass kvar (varav det sista 18-22 den 23e...). Sen tar jag julledigt! Jobbar visserligen den 28e, men jag ska se om jag kanske kan byta bort den.

 

Nu ska jag gräva ner mig i böckerna en liten stund till innan det är dags att ta sig till jobbet och spendera ytterligare en natt där. Hoppas på en bra lön i januari så vi kan lägga undan lite och ta en sista minuten i februari!


Drygt 3 dagar kvar till julafton. Helt sjukt vad fort den här hösten har gått!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0