andraadvent

2a advent idag och vad är det för j*kla skitväder detta land har? Här spöregnar det och har gjort större delen av helgen känns det som! Förut hade jag Åre att se fram emot nästa vecka, men nu får vi se hur det blir med det... Tyvärr, men det är inget vi kan göra något åt. Sånt är livet.

Idag åkte jag in till stan en sväng för att försöka mig på lite julklappshandel. Har verkligen ingen inspiration när det är grått, regnigt och trist. Lite hittade jag i alla fall, men jag är långt ifrån klar... Hoppas på att få lite mer julstämmning så att det blir lite mysigare att leta klappar!
Lite julkänsla fick jag i alla fall när jag kom hem och det var pepparkaksbak på hög nivå och fika med nybakade lussebullar, pepparkakor och glögg!

Nu har jag gjort klart plugget för denna vecka och ska börja på så smått med uppgifterna som ska vara inne på fredag. Eller så blir det lite tvtittande... hehe Är ju trots allt söndagkväll!
Imorgon bär det av ner mot Småland igen och jag kommer inte ha möjlighet att åka hit igen fören efter jul och då blir det bara en natt. Hoppas verkligen att vi kan flytta snart!

Vore inte helt fel att befinna sig här just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0