God Jul!

Idag har jag knappt suttit ner någonting, förutom i bilen då. Har varit en sväng inne i Växjö och sedan har jag bakat! Dock så trodde jag inte att mjölet skulle räcka, så det var bara att åka till affären -igen.. Lussebullar och chokladkolor blev resultatet i alla fall!

Nu ska jag strax göra mig lite gröt och hoppa i jobbkläderna. Jobbar till 22 idag och hoppas verkligen att vi inte behöver jobba över. Har ingen koll på om jag slagit in alla julkappar så det får jag ta itu med sen.

Hoppas att ni får en underbar dag imorgon med släkt, vänner, god mat och så lite paket!

God Jul!

Kommentarer
Postat av: Chris

Hej hjärtat! Hoppas du och Claes också får en underbar dag imorgon! Massor av julkramar och pussar från snöiga Enskede där julkänslan börjar infinna sig i form av gran- pepparkaks- och skinkdoft....

2009-12-23 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0