Lucia

Har tv'n på i bakgrunden där svt visar ett vackert Luciatåg. Kan inte annat än längta tillbaka lite till då att man gick i skolan... Där var det både lucior, tomtar, julstjärnor m.m, har inte riktigt haft någon riktig julkänsla de senaste åren vilket jag verkligen saknar! Men i år är det värsta jag har varit med om!! Insåg i torsdags att det bara är 2 veckor kvar till julafton & i couldn't care less. Jag som brukar älska det!! Vinternshöjdpunkt förutom om det blir en skidsemester.. Nä, skärpning! Idag har jag i alla fall fått lite mer julkänslor än vad jag haft hitills. Har precis haft svärföräldrarna här på lite julmat också. Riktigt mysigt, och höjdpunkten --> inget jobbprat!! ;o)


bild från --> länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0