090709


Bild från i lördags

Seg dag idag. Vaknade av att regnet smattrade mot rutan, så jag var tvungen att gå upp och stänga fönstret. Just nu regnar det inte, med det är grått och trist på himlen.

Gick okej att jobba i natt. Var segt men långt ifrån så segt som det var i söndags! Ikväll jobbar jag igen innan jag tar helg. Ska eventuellt jobba åt en jobbar kompis på söndagnatt, men jag vet inte helt säkert än. Får nog reda på hur det blir i kväll. Ska jag jobba åt henne så blir nästa vecka tuff! Söndag: 18-05, måndag: 17-05, tisdag: 18-05, onsdag: 19-22, torsdag: 6-12 + 19-22 och fredag 6-12. Sedan tar jag semester!! :o)

Nu ska jag fortsätta hjälpa C med lite layout på ett utskick som han ska göra.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0