090716

Sitter uppkrupen i soffan och kollar på Bones. Dagen har flutit på bra idag. Visst var det segt att gå upp straxt efter 5, men nu har nedräkningen till semestern börjat på allvar! :o)

När jag kom hem käkade jag lite lunch innan jag hoppade ut och la mig i en solstol. Lyckades somna riktigt gott ett tag! hehe

Var ute p en härlig promenad med hundarna när C kom från kontoret. Synd bara att man blev halvt uppäten av en massa bromsar. :o(
Har hunnit med att vaxa benen också, så nu har jag fit-for-fight för semester! hihi

Ska se till att fixa min frukostmatsäck nu ikväll, så att jag kan vakna lite senare! ;o) Men först ska jag titta klart på tv'n.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är hemmaaaaa!! :D

2009-07-17 @ 00:31:51
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0