på tåget

Sitter på tåget nu och har det lite allmänt småtråkigt. Tur i alla fall att jag har gratis internetuppkoppling! hihi Då har jag ju något att roa mig med i alla fall.
I morgon bär det av ut till skärgården och vårat landställe där ute med syster. Blir en favorit i repris från förra året. Mys, filmer, sol, bad m.m. Hoppas bara på fint väder! Fast i år blir det hundfritt. C kommer upp i slutet på veckan (hoppas jag) och tar med hundarna då.
Har även tagit med träningskläder så att jag kan ge mig ut och springa lite i skogen. Har varit alldeles för lat på sista tiden! Och känner jag mig själv och Elin rätt så lär det bli en hel del godis och annat gott på landet. haha





Så fär fint väder var det för nästan exakt 1 år sedan. Hoppas på att vi lyckas pricka in del nu också! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0