090610

Idag är jag helt ledig och C kommer hem om ett par timmar. :o) Då ska vi skicka in lite års besked till SBAB och se om vi får lånelöfte. Får vi det så ska vi nog ta och reservera radhuset som vi tittade på. Hoppas hoppas!! Känner verkligen att jag behöver lite förändring, eller både jag och C behöver det!

Regnet smattrar mot rutorna idag igen. Men det blir väl till att dra på sig regnstället och ge sig ut med hundarna snart ändå. De måste ju få komma ut de "små" liven. ;o)

Funderar på om jag ska ta och baka nåt. Blir väl lite myskväll ikväll med C och då kan det vara gott med något! hihi Hmm... Undrar om vi har något socker hemma...?


Bild från förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Elin

Snart kommer din syster neeeer :D hihi

2009-06-10 @ 16:15:53
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hm, regnbåge - då har ni ju sol nånstans i alla fall - inte som här bara grått... Och grått och ...



Vi håller tummarna för lånet och allt annat som ska gå i lås. Har kollat med min kollega som bor i Skarpnäck - det är lugnt och trevligt i den änden...

2009-06-10 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0