090622


Utsikt från vår "badvik" på Södermöja

Har legat ute och njutigt av sommarvädret idag och har absolut inte haft lust att sitta inne framför datorn.
Nu ska jag dock slänga i mig lite att äta innan jag ska susa till jobbet. Jobbar 17-04.30 idag och 19-22 i morgon och sedan bär det av upp till Sthlm igen. Ett väldigt farande de här dagarna! Vet inte riktigt när jag åker, men jag siktar på onsdag eller torsdag. Har en del att fixa här hemma också. Ska boka biljetter till London också. I slutet på augusti bär det av! *jippie*

Bilder från helgen kommer så småningom..

Kommentarer
Postat av: Elin

London igeeen :D jag är där om 3 veckor!!!

2009-06-22 @ 20:10:10
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Njutigt??? Kommer du upp tidigare?

2009-06-24 @ 10:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0