dagen i bilder






Skulle ha jobbat 6-16 idag. Men det var verkligen ingenting att göra på eftermiddagen, så jag och några andra slutade redan vid halv 3. Riktigt skönt med tanke på hur fint väder det har varit idag! :o)
När C kom hem så åkte vi och badade med hundarna. Var hur varmt och skönt som helst i vattnet. Runt 20-22 grader! På vägen hem köpte vi kycklingsallad från Spåren och njöt av dem i kvällssolen.

Nu blir det snart sängen för mig. Gick upp vid kvart över 5 i morse och i morgon bitti tänkte jag ge mig ut på en joggingrunda innan det blir för varmt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad mysigt det verkar! Vilken badplats i lilla alvesta är det?



Jag jobbar den här veckan också sen har jag semester 28, jobbar 29 och sen är jag ledig 30-32 =) Ska bli så skönt!

2009-06-30 @ 12:46:33
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0