090602


Blev en lång härlig morgonpromenad i solskenet med Zahara idag. Vi träffade en jack russelblandlning, så i morgon har Zahara och den en "playdate". :o) Nu sitter jag (och har gjort den senaste timmen) och försöker få min dator att samarbeta med mig! *suck* Jaja, det blir väl bra tillslut hoppas jag!

Idag är jag ledig och ska ev. försöka ta mig in till stan och leta studentpresent till min kusin som tar studenten på fredag. :o)
Så på torsdag eftermiddag bär det av till Sthlm. Underbart! Lär nog bli lite öl eller så i stan på fredag. :o)
Jag och C funderar även på att spela tennis när han slutar jobba. Skönt att röra lite på sig!

Nu ska jag  och C och sätta oss ute i solen och äta lunch!

Tjingeling

 

Kommentarer
Postat av: chris

SOL ??!! Så orättvist!! Här har det regnat MASSOR hela da´n - vart tog sommaren vägen?

2009-06-02 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0