Go' kväll

Ligger i soffan med ett halvt öga mot tv'n och resten fokuserat på datorn. Finns så otroligt mycke snygga skor, kläder, prylar och inredning som jag vill ha!!! Men som jag sa till C, det kanske är tur att jag inte har så mycke pengar för då skulle min garderob definitivt vara på tok för liten! Borde verkligen ta och rensa i den någon dag. Men jag har så svårt att slänga saker. "Jag kaaanske kommer använda den toppen igen" (som jag inte använt det senaste året). *suck* Borde verkligen ta itu med det där någon dag...

En mycket god middag fick vi till iaf! Lövbiff med bea, pommes och broccoli! Osså lite plockgodis till efterrätt! hehe Är ju faktiskt duktig och har kommit igång med träningen ordentligt nu, så att äta godis lite då och då gör ju inget. Försööker dock låta bli mitt i veckan. Orkar mycket mer om jag äter nyttigare o mindre socker. :o)

Ikväll är det Beck på 4:an som gäller. Vi har ju tyvärr inte så många kanaler att välja på. Dumma Boxer som inte satt igång vårt abonnemang igen *suck* (Vi råkade bli lite sena med en betalning, men den betalades för hur länge sen som helst!) Blir till att ringa o tjata på dem imorn... (Fast jag gillar Beck, så ingen större skada skedd. Är rätt skönt ibland att inte ha så många kanaler. Blir att man gör annat istället för att häcka framför tv'n!)
Är så less på att ringa och tjata på folk bara. Känns som jag knappt gjorde nåt annat förra veckan... (Visserligen så var det väl nästan en och samma person hela tiden. Men iaf! ;o) )

Ha en fortsatt bra kväll! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0