Härliga lördag!

Har nu varit ute och gått en lååång runda runt Växjösjön och även en liten sväng i stan. Men (som tur är kanske bör tilläggas) har jag varit duktig och inte handlat någonting! Kan iofs bero på att jag är heeeelt pank! hehe
Hur härligt väder som helst är det iaf! Utetempen stod på ca 10grader när jag körde hem! Vet att jag kanske tjatar lite om vädret. Men jag kan verkligen inte låta bli! Älskar när fåglarna kvittrar och solen skiner! :o)

När jag kom hem så åkte C och jag och handlade lite godis etc. till ikväll. Det vankas myskväll på högnivå! :o) Blir troligtvis Robinson på 4an följt av Star Wars.. 
Efter handlingen så ställde jag mig och förberedde dipp och skar upp morotsstavar! Älskar det! :o) Har även suttit en stund på framsidan och njutigt av de varma solstrålarna, nu börjar dock solen bli lite för låg och det har börjat blåsa lite..




Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysigt :D Nu vill jag oxå ha dipp! ska köpas! Vi kommer oxå titta på robinson ;) hihi

puss på dig syster

2009-03-21 @ 16:53:26
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0