090503

Blev inte uppgång riktigt lika tidigt idag som igår. C gick visserligen upp vid 8 men jag låg och drog mig till 9. :o) Slängde i mig lite frukost innan jag svidade om till jobbkläder och hoppade ut i vår jordhög, även kallad trädgård.. ;o) Är inte helt klara än men nu sitter jag i soffan och slappar. C har precis åkt till gbg för att hoppa på ett flyg till Finland, så jag är ensam med hundarna tills på tisdsag. Får se om jag är duktig och gör klart resten imorn, men nu måste jag vila min axel. Blev inte bättre trots heatlotion, så jag klurar på att ta ett varmt och skönt bad senare -kanske med lite välgörande mineralsalt i. :o)

Nu ska jag stoppa i mig lite lunch tänkte jag. Blir nog pizzarester från igår. :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fixar med kontonummer när mamma kommer hem ;)

2009-05-03 @ 14:07:22
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Vickan

Pizzarester?! Vad är det? Aldrig hört eller sett! ;)

2009-05-03 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0