090505


Dagens outfit
Skjorta -- H&M (snott från Claes garderob. ;o))
Jeans -- Gina Tricot
Skor -- Skopunkten

Kände inte för att bara sitta hemma idag igen, så jag har precis kommit hem efter en vända till stan. Övervägde att träna, men känner mig lite små krasslig... Så det får bli morgondagens projekt. :o)
Hittade lite kläder men var en duktig flicka och köpte faktiskt inget! *stolt*

Idag är det mulet, små kallt och regn. Men jag lyckades pricka in morgonens hundprommenad mellan skurarna. :o)
Nu har precis krupit upp i soffan och tänkte titta på The Hills och The City på datorn innan det blir jobb ikväll.


 
Jeans -- Gina Tricot

  
Hittade denna söta tunika på Vero Moda (har jag för mig). Vad är finast, knappar eller dragkedja? Lutar nog åt knapparna dock var den rätt bred, så slår jag till så syr jag nog in den lite. :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Din syster vill ha med dragkedja, haha :P

2009-05-05 @ 16:56:30
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Vickan

jag tycker med dragkedja. puss!

2009-05-05 @ 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0