datortrubbel

Har precis beställt en ny laddare till min bärbara dator. Är totalglapp och den laddar ej. *suck*
Battariet är urdåligt det med, så det håller bara i ca 1½ timme utan laddare... Hoppas verkligen att det funkar när jag får den nya laddaren och att det inte är i själva datorn problemet ligger i... Har nämligen sjukt mycket bilder på min dator som jag inte hunnit bränna ner till skivor än.
C köpte skivor för väldigt länge sedan, men glömde dem i en kompis bil. Så först i helgen började jag min "backup"procedur. Tyvärr så hann jag inte så långt... Så håll tummarna att det löser sig! Just nu så går den nämligen inte ens att starta då batteriet dog igår... *suck*

Fast egentligen skulle jag vilja ha en ny dator! haha Att jag aldrig kan vara nöjd!?!
Denna HP'n vore inte ett dugg fel! Kanske något jag också ska önska mig..?! Hmm... ;o)


Liten, smidig och snygg! Vad mer kan man begära? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0