hispig

Har fortfarande inte kommit i säng... Orkar liksom inte ta mig från soffan till sovrummet... Kanske skulle krypa ihop här? Fast jag måste upp och stänga av tv'n i vilket fall som helst. Musiken från dvd'n har spelat om och om igen nu i jag vet inte hur länge!!

För 1 år sedan var det kvällen före mitt bröllop. Trodde inte att jag skulle få en blund i ögonen den natten. Men på något sätt så lyckades jag somna bredvid min allra bästaste vän och vakna upp utvilad, en aning hispig men pigg! :o) Tänk om man kunde få uppleva den dagen igen! Vilken fantastisk dag/kväll/natt det var! Bra väder, vacker vigsel, underbara gäster och fest fram på små timmarna.
Tack
alla ni som hjälpte till att göra vår dag till den underbara dag det blev!

Nu ska jag nog orka ta mig mot sängen i alla fall. Är ju faktiskt en dag imorgon också och då blir det mys på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: johanna

åh vilken fin blogg du har :)

2009-05-24 @ 20:23:22
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0