morgonstund har guld i mund!?

Har precis kommit hem från jobbet. Skulle bara ha jobbat kvällen, men de ringde in mig. Kunde (ville) inte riktigt säga nej eftersom jag var sjuk förra veckan och verkligen behöver pengar.

Är väl inget stort fan av nattjobb, men just på våren/sommaren så gör det mig inte så jättemycket. Att komma ut från jobbet på morgonen, höra fåglarna kvittra och se solen som börjar gå upp, det är faktist riktigt mysigt!
Gryningsljus med dess dofter och ljus är ju verkligen underbart! Det påminner mig alltid om min student. Efter avslutningsskivan så var vi ett gäng som satt och såg när solen gick upp över Djurgården. Ett av mina bästa minnen!! :o)


Nä, nog om det. ;o) Nu lockar sängen så jag säger God Natt!

(Skrev detta vid 04.45 imorse, men internet strulade och ville inte koppla upp sig)


Nu har jag klivit upp, ätit frukost och lekt lite i P.S! Alldeles för tidigt med tanke på att jag kom i säng vid 5, men, men. Är som sagt inte van vid natt jobb längre och kunde helt enkelt inte sova längre. Får ta en eftermiddagslur innan det är dags för galej ikväll! :o)


Så här fint var ljuset imorse. :o) Dock taget med mobilkameran, så kvalitén är ju sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0