på kvällskvisten...

Har knappt rört mig ur soffan sen jag la mig här. Bara till frysen och på två prommisar med hundarna. :o)
Blev inget bad. Har inte orkat tappa upp något vatten (tar aaalldeles för lång tid i vårat gigantiska badkar) utan tv'n har varit min vän. Har avverkat båda Ugly Betty (repris tror jag) Gossip Girl, Wipe Out och nu Never Been Kissed. Har sett den ett par gånger, så jag följer den helt ärligt bara med ena ögat. ;o)

Hoppas faktiskt på lite regn under natten (bara natten!) så jag slipper stå och tråk-vattna. Slangen är även för kort, så jag måste ragga upp en förlängning någonstans om jag ska kunna vattna hela trädgården... Men det blir morgondagen projekt. Ska ta mig en sväng till gymmet också. :o)

Vårat "lilla" badkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0