seg..

Är ruskigt seg idag! Har varit ute med hundarna och målat naglarna, men mer aktiv än så har jag inte varit. Inte än iaf! ;o) Ska försöka ta mig i kragen o pallra mig iväg till gymmet senare.

Satt och pratade med en gammal gymnasiekompis på msn igår kväll. Hur kul som helst!! Har inte träffat honom på en 3-4 år och knappt pratat med honom heller. Så det var rysligt kul att "catcha"upp lite!! :o) Ska försöka hinna med en fika och ses nästa gång jag är uppe i Sthlm.

Började precis regna och shit vad det vräker ner! (i ca 3 min...) Sa jag inte att jag bara ville ha regn nattetid? ;o) Fick visserligen det också, tror det har regnat större delen av natten. Så nu behöver jag inte vattna idag! *wihoo*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0