hmm

Vet inte riktigt vad som har hänt! Igår på dan var jag pigg och frisk som en nötkärna, men på jobbet på kvällen så började min hals kännas svullen. Trodde givetvis att det var något som skulle försvinna av sig själv, men jag har sovit otroligt dåligt i natt på grund av halsont! Och nu sitter jag här med en näsa som vägrar att sluta rinna, en svullen hals och lite halv mosig i huvudet. *aaahhh* Jag som hade tänk köra ett boxpass i morgon!! *suck*
Blev i alla fall en någorlunda lång promenad med Z i morse. Men nu är det soffan som gäller.
En frusen Zahara efter hennes dusch

Tänk om man kunde få med dofter och ljud på en bild...

Årets första liljekonvalj

Regnmolnen på väg in...

En liten tröttis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0