a trip down memorylane

När vi var nere i vårt förråd och hämtade våra julsaker idag så tog jag med mig mina gamla foton också. Herregud säger jag bara! Vad mycket minnen bilder döljer och hur ser man ut på vissa egentligen!?! Haha. Ska försöka scanna in några i veckan från diverse resor jag gjort tänkte jag.


Helgen var väldigt mysig! Alltid underbart att få umgås med nära vänner! :o)

I lördags blev god middag och senare på kvällen glöggmys med några av Vickan & Pethers vänner och i söndags tog vi en tripp till Vingåkers Factory Outlet innan vi var tvungna att åka åt olika håll allihop. Blev dock ingen större shoppingtur, underställ och nya jacka till C och under- & fleeceställ till mig. Är så frusen av mig och nästa vecka bär det av till Åre för oss. Då inviger vi vintersäsongen med ett par åk i backarna! Ska bli underbart!! Har varken åkt skidor eller snowboard på ett bra tag!

Bebis-Zazzie första gången vi såg henne

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Orättvist att ni ska till åre ju!

2009-11-30 @ 22:10:39
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Vickan

söthund!!! saknar er! puss!

2009-12-01 @ 06:39:55
URL: http://finest.se/superhamsterina
Postat av: C1

Vilken liten sötnos! Med betoning på liiiten.. :)

2009-12-01 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0