snö...

Årets första snö singlade ner från himmlen idag... Inget som fastnade på marken, men det dröjer nog inte länge till innan man vaknar upp och det är alldeles vitt ute! Måste få våra vinterdäck till bilen snart!

Idag har jag pluggat, städat och röjt i diverse garderober. Vi får besök i helgen av två av min underbara vänner + respektive och på måndag (och tisdag tror jag) så är det visning av vårat hus! Håll tummarna! :o)

Har klickat lite bilder på min shopping som jag hoppas att jag hinner slänga in i morgon. Plugg samt mer städning står på schemat. Less is more när det gäller husvisningar! (och mycket annat... ;o))

Nu blir det bingen och jag hoppas att jag kommer upp tidigare imorn än imorse, snoozade i nästan 1½ timme...

Kommentarer
Postat av: C1

Jag ser det snöar jag ser det snöar..ganska mkt här uppe idag.. Verkar vara dåligt med sista minuten-biljetter ner i helgen. :( Några andra förslag på resmöjligheter? Puss

2009-11-05 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0