måndag

Har varit rätt produktiv idag. Loggade in på min utbildningssida och såg att första uppgiften ska vara klar och inlämnad den 25e oktober. Så det vara ju bara att beställa boken och hoppas på att den kommer innan jag åker till Sthlm på fredag. Får med andra ord bli lite plugg i helgen också och inte bara nöjen. ;o) Har även sökt CSNlån (är trött på att inte få jobba mer och inte ha några pengar!) och varit och kört en timme styrka/intervall. Så skönt! Kändes till en början jobbigare än senast, men jag är inte alls lika trött i kroppen nu efteråt som jag var då! Kanske var lite smartare och inte tog i allt vad jag hade från början denna gång!? Orkade ju trots allt alla övningar utan att pausa, vilket jag inte gjorde sist..

Nä, nu ska jag åka och hämta ut ett paket till mig och C och sedan soffan kanske!?


Kommentarer
Postat av: c!

Va e d för inlämningsuppgift?

2009-10-20 @ 16:02:52
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 19:00:05
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0