090915

Vilket väder man vaknade upp till! Över 20 grader varmt och strålande sol! Underbart!
Något som inte var lika underbart var att Zahara tyckte att det var dags att gå upp redan vid 9 (!!!) så det vara bara att släpa sig ur sängen och släppa ut henne. 20 minuter och en del bus senare kröp jag ner i sängen igen och fick sova till strax innan 12. Känner mig som en zombie idag och ikväll blir det jobb igen och i morgon börjar jag 06.00... Men jag har i alla fall något att göra och jag får betalt för det, så nu är det slutklagat! ;o)

Vaniljglass med färska jordgubbar ute i solen vore inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja hon är så ruskigt duktig!! har 2 linnen utav henne...ska nog beställa ett till snart. älskar dom!

2009-09-15 @ 14:22:31
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Carin

Blev arg där i en sekund innan jag insåg att du INTE satt och åt jordgubbar och vaniljglass i solen! :) Själv sitter jag inne och pluggar men ska snart på kräftskiva! :)

2009-09-15 @ 14:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0