bilder från helgen

Igår åkte vi en en sväng till Kristianstad och mös innan vi åkte till svärföräldrarnas stuga i Blekinge. Där bjöds det på god mat, vin och nybakad äppelpaj. Mums!

Alla vaknade väldigt tidigt idag så vi åkte hem rätt tidigt och lämnade av hundarna och åkte till IKEA. Ska ordna upp lite i min garderob tänkte jag. Som det ser ut nu så jobbar jag inte så mycket i veckan, så nu måste jag ta itu med min att-göra-lista!

Årets sista dopp för Zazzi?
Scones och té

Köpte lite nya leksaker till voffsingarna på IKEA också.
Zahara snodde som vanligt alla! haha


Igår hade jag på mig;
Tunika -- köpt i Australien
Kofta -- H&M
Leggings -- Gina Tricot
Stövlar -- Haléns(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0