England

Då försöker vi oss på det här igen då! ;o)
Helgen har varit helt underbar!!

Torsdag
Anlände till England. Blev en lugn kväll med middag och lite öl. Både Stuart och Steph jobbade i fredags.
Fredag
Shopping! Jag och C gick in till Woking och shoppade på förmiddagen. Hittade ett par underbara röda pumps, som jag inte köpte vilket jag ångrar bittert för i söndags var de borta. :o(
Stuart tog halvdag på jobbet och vi åt lunch på en supermysig pub innan vi somnade i deras soffa alla tre. haha.
När Steph kom hem gjorde vi oss i ordning och åt middag innan det bar av till en bröllopsfest. Vi hade verkligen så sjukt kul! Kan inte ens börja beskriva den, blir inte en rättvisbeskrivning. Man måste ha varit där! Dansade i alla fall in mina ny skor som jag faktiskt köpte. Gordjös! ;o)
Lördag
Vi åkte ner till Portsmouth för lite shopping. Faktiskt så var det mest killarna som hittade något!
Kom inte hem fören vid halv 9 på kvällen, så det blev film och middag innan vi stupade i säng.
Söndag
Brunch i stan innan BBQ hos Stephs mamma. Även det en galen eftermiddag och natt! :o)
Måndag
En sväng till Guildford för att se om jag hittade skorna (såklart inte! :o() innan vi sakta åkte mot flygplatsen. Hann med lunch och fika innan vårt flyg lyfte mot Sverige.

Igår sov jag större delen av dagen. Blev inte så mycket sömn i helgen, så det behövdes verkligen! Men kvällen spenderades på jobbet...

Klänning, topp, väska och skor -- New Look

Armband, trosor, sjal och tofflor -- Primark

Tröja -- Republic(?)

Väst -- Next

m.m

 

Mina nya underbara skor! (och en skymt av de röda som jag inte köpte...)



Bilder från helgen kommer så fort jag får dem från Steph. :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vill oxåååååå!!

2009-09-02 @ 14:08:08
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Chris

Låter som ni hann med en hel del... Kul!

2009-09-02 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0