måndag, ny vecka och nya tag! (på riktigt denna gång)

Tar en liten paus i mitt städande och tvättande, fast jag hörde precis att maskinen blev klar. Så det blir ett snabbt inlägg om ingenting.
Har städat i min garderob och badrumsskåp idag så nu är det lite bättre ordning. Skönt!
Ska se om jobbet ringer sen också (eller om jag ringer dem), vet inte om jag ska jobba natt eller inte. Behöver pengarna men har väl egentligen ingen större lust till det. Är så jobbigt när man får reda på det ett par timmar innan man börjar. Har liksom ingen chans att mentalt ställa sig in på det... Jaja, vi får la se! :o)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

mysig blogg! så himla söt och rolig att läsa :)

2009-09-14 @ 15:43:31
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0