mysdag

Vaknade rätt tidigt idag, men orkade inte kliva upp ur sängen. Så det blev en morgon(förmiddag?) i sängen. :o) Nu är jag i alla fall uppe och har dragit på mig lite myskläder. Fick en avi med Posten igår, så jag har ett paket att hämta ut. Har dock ingen aning om vad det kan vara... Och ett paket från H&M. C beställde en tröja och jag nya lakan. Beställde i onsdagskväll och fick leveransbeskedet igår, snabba ryck!


Tröja -- H&M
Leggings -- Gina Tricot

Sitter och tittar på Djurpolisen. Hur f*n kan man behandla djur på de sättet som vissa gör?! Just nu har dom hittat en liten valp som de försöker hålla vid liv med alla medel de kan komma på. Fy f*n säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi åker efter nyår verkar de som nu :D den 3e eller något, ska kolla biljetter och kanske bokar i början av oktoooober :D hihi

2009-09-05 @ 11:36:45
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Carin

Hihi Vad var det egentligen i paketet? ;)

2009-09-09 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0