på kvällskvisten...

Ligger i soffan med datorn på magen och slö tittar på tv. Ska jobba natt imorgon så jag stannar uppe ett tag till så jag kan sova länge i morgon.
Har lyckats slipa på lite personliga brev och söka lite jobb ikväll också. Hoppas på att jag får ett positivt svar någon gång! :o) Även med utbildningen jag sökt. Den börjar i mitten på oktober och min ansökan är "under bearbetning". Ska få reda på om jag kommer in eller inte senast en vecka innan den börjar. Är ju skriven i Sthlm igen nu, så den här jäkla %&#¤-kommunen kan inte säga nej i alla fall! hehe

Nu börjar Scrubs strax och efter det blir det till att sluta de blå. Orkar inte hålla dem öppna så länge till känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0