sista september

Sista september idag, imorgon går det inte att försöka bortförklara hösten längre. Var fortfarande frost ute där solen inte kikat fram när jag och Zahara var ute och -5 när C gick upp! *brr*
Halv ligger i soffan och knåpar på personligabrev till diverse ställen. Hade hoppats på att få besked från skolan idag, men det verkar dröja ett tag till. :o(

Har en förkylning som ligger på lur och jag känner mig igentäppt i hela huvudet! Hoppas verkligen att de inte ringer från jobbet och frågar om jag kan jobba natt, för jag kommer säga ja och det orkar jag inte just nu!

Back to work...

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 22:30:44
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: C1

Kallt och höst här med.. Sitter med hemtenta på uni. Apkallt ute. 2 grader när jag gick upp kl 7.. Nu e d verkligen höst! Håller tummarna för skolan! Och jobb! :) Vad söker du nu? Puss!

2009-10-01 @ 10:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0