100406



Skinnjacka -Carlings, Tunika -Veromoda, leggings -Gina Tricot, Stövlar -Dinsko


Gick en härlig promenad med mina två älsklingar förut och nu ligger vi mätta och goa i soffan och gör i stort sätt ingenting. Älskling ska snart iväg och spela innebandy, så då tänkte jag bänka mig med datorn i knät och titta på senaste avsnittet av Vampire Diaries och kanske någon film.

Nu är påsken slut och idag var jag och tränade Flowin. Ska till gymmet på uppföljningsmöte i morgon och sedan så ska jag nu ge mig ut på en löprunda eller kanske gymma lite. Jobbar bara kvällen imorgon den här veckan så mina planer är inte särskilt storslagna. Min underbara vän C1 gör en liten stop over i här på torsdag så då blir det lite middag och snicksnack innan hon rullar vidare. Mys!


Kommentarer
Postat av: Lotte

Snygg outfit och söt vovve! :)

2010-04-06 @ 21:38:52
URL: http://chajanol.blogg.
Postat av: Chris

snygga stövlar! Nya? : )

2010-04-06 @ 21:45:41
Postat av: Lorena

ser fina ut på! och skönt att ikunna ha nån extra strumpa i när det blir kallare, då kan man ju ha dom hela tiden =)

2010-04-07 @ 13:14:20
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: C1

Och idag fick jag en snabb kram! Men imorrn ses vi lite längre! :)

2010-04-07 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0