100408

Gud så seg jag har varit i dag! Kände mig nästan bakis av trötthet... Men upp kom jag och lite (med betoning på lite) vettigt har jag gjort i form av en löp-/powerwalkrunda. Fick både skavsår och kramp i ena vaden, plus att det var motvind på vägen tillbaka...

Nu kom älskling precis hem med en stor godispåse (men han "glömde" god choklad!) -Typiskt! Jag som inte har någon som helst självkontroll idag...

Nu blir det lite film tror jag bestämt och vid kvart i sju ska jag åka och hämta min underbara vän på stationen. Då blir det myspys!! Synd att hon bara är här i två timmar... :o(


mmm


Kommentarer
Postat av: Hannna

Älskar "banana skids" XD

2010-04-08 @ 18:03:55
URL: http://hoshannna.blogg.se/
Postat av: C1

Tack för 2 mysiga timmar! Men trist bara att jag inte mådde så bra. Fortfarande lite hängig och svag, men bättre iaf. :) Ses snart igen! Puss!

2010-04-10 @ 10:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0