100422


bilden hittad här


bild hittad
här

Har ägnat hela dagen till att städa och ordna i min garderob och när jag var klar med den fixade jag med alla miljoner handdukar och lakan. Så nu är det snyggt och fint i våra garderober och älskling har till och med fått lite mer plats i sin!
Skulle mer än gärna ha någon av garderoberna ovan!

Idag börjar jag inte jobba fören 00.00 till 04.30. Segt att behöva vänta så länge men på ett sätt rätt skönt att slippa kvällen så jag hinner vila ordentligt. Det brukar jag ju inte...

Har fått nå tjafs med min hals. Jag är pigg (nåja) och mår bra i övrigt men jag är riktigt rosslig i halsen. Vill inte bli sjuk!! Senast det var så här blev det värre och värre och det slutade på akuten och hostmedicin med morfin i.. Hoppas verkligen att det inte går så långt!!


Kommentarer
Postat av: Lotte

Ojojoj, det skulle inte vara helt fel att ha garderoben på första bilden! :)

2010-04-22 @ 17:38:42
URL: http://chajanol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter inte bra med halsen - köp Echinacea droppar och häv i dig!! Puss

2010-04-22 @ 22:14:46
Postat av: Ina

Aa, bästa yrket man kan ha, alltid sol och bästa utsikten, haha ;) jahaa, men vad kul! Bara hobbyflygning då eller?



Ja, gör det, det är ju en populär behandling!

Vilka snygga garderober btw, men IKEA har också riktigt bra tycker jag :)

2010-04-22 @ 23:35:03
URL: http://inakarlsson.blogg.se/
Postat av: Pappa Per

Sunshine cleaning är en bra film, apropå städning och garderober. ;-)

2010-04-23 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0