fredagsmys

Har haft lite datorstrul idag, (har iofs inget intressant att "raportera" ändå hehe), därav den dåliga  och icke befintliga uppdatering och inga bilder i detta inlägg.

Skulle ha tränat idag men har känt mig lite småhängig. Hoppas att det är pollen som börjar spöka och inte en förkylning som kommer krypande. (Även om jag mer än gärna skulle slippa allergin!!)

Nu ligger jag och älskling i soffan och jäser, dricker lite vin och äter choklad. Ska strax sätta på en ny film och fortsätta mysa. Imorgon blir det upp relativt tidigt. Älskling ska spela innebandy vid halv 11 och jag tänkte gå och simma vid 10.


13 april

Så här såg det ut i fredags

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vin och choklad låter himla mysigt. Hoppas att söndagen blir bra!

2010-04-11 @ 12:08:03
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0