to keep or not to keep...

Fick hem två snyggingar från Nelly, men jag är lite osäker...

Är inte helt hundra på hur jag känner för färgen. Skulle gärna sett att den var antingen lite mer rosa eller lite mer åt det vita hållet. Nu är det något beigt mellanting... Men förutom färgen så är den helt underbar!

Lite i kortaste laget, (får i stort sätt ingen överkropp, bara ben...) men den är ju bara fin! Tror att det går att lägga ner den runt 1 cm, men är det värt att ens försöka?

Behöver lite hjälp nu!


Kommentarer
Postat av: Vickan

säsongens färg är ju beige så där är du nog på helt rätt spår med den första. skulle behöva se klänning nr 2 ur fler vinklar om du vill ha smakråd där med. puss!

2010-04-29 @ 16:00:04
URL: http://finest.se/superhamsterina
Postat av: tove

vilken storlek tog du på denna klänning? jag funderar på att köpa en likadan men vet inte vilken storlek, jag är 172 cm och har M på alla kläder.

2010-05-02 @ 14:57:52
Postat av: Annie

Tove: På spetsklänningen tog jag M och i den blommiga S/M. :o) (Är 174-175 lång)

2010-05-03 @ 11:28:29
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0