April 11, 2010

Har haft en underbar helg med goda vänner, god mat och bra väder. I allafall idag... Igår hade jag och tre kompisar tänkt grilla men det småregnade och var riktigt råkallt hela dagen, så det blev middag på den lokala puben och sedan filmmys hemma hos oss, C var på whiskeyprovning och sedan ute och svirade så det var en riktig tjejkväll. :o)
Började lördagen med att gå och simma och sedan åkte jag och älskling in till Växjö och shoppade, men det var han som handlade och inte jag (kors i taket! haha)

Idag tog vi en långpromenad i skogen i solskenet och sedan har vi suttit på framsidan, fikat, läst och bara njutit! Helt underbart väder har det varit idag och jag känner att det hettar på kinderna trots att jag smörjde in mig.


Inga bilder idag heller för att min dator är f*cked up....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0