valborg


Linne -H&M, Jeans -BikBok, Skor -New Look, Armband -gjort själv för sisådär 100 år sedan ;o)

Glad Valborg allesammans!


Vaknade inte fören älskling satte nyckeln i dörren idag runt 12 snåret. Har sovit som en stock!! Nu har vi storstädat hela huset och jag överväger mig att slänga mig i soffan framför en film. Fast jag borde hänga upp gardiner på altanen, ta hand om lite tvätt och släpa mig till systemet... Får se vad jag orkar med helt enkelt.

Ikväll blir det grillning med lite vänner och imorgon har vi ett fullspäckat schema! Först paintboll, diverse tävlingar tydligen och sedan partaj här hemma med grillning och vin i mängder! (eller något åt det hållet) Hoppas på fint väder eller åtminstone uppehåll. Just nu är det blött och grått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0