helgen



Har haft en väldigt lugn och skön helg. I fredags efter jobbet så var jag med när min svägerska tattuerade sig och på kvällen hade jag och älskling myskväll. Hann dock med en sväng till gymmet där emellan.
I lördags gjorde jag och Zahara debut på agilitybanan, blev inga hinder den här gången mest teori och lite kontaktövningar men på lördag kör vi igång på riktigt. På kvällen lagade vi middag med två kompisar och pratade Thailand innan vi åkte in till Växjö och gick på bio. Såg The Expendables -se den inte! haha Killarna gillade den men inte vi tjejer, ingen egentlig handling, bara blod och krig och alldeles för högt ljud. Höll tillochmed på att somna!
Igår stog en timme spinning på schemat -pust- den 19e ska de ha ett tvåtimmars pass på gymmet, får väl se om man pallar med det!

Nu ska jag ut och njuta av solen strålar innan de försvinner helt och hållet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyy för 2 timmars spinning haha!längtar till lördag =)

2010-08-23 @ 12:08:13
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: maria

åh så fin bild!

2010-08-23 @ 15:42:40
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0