today i'm wearing this

Kofta --Lindex

Linne --H&M

Leggings med "skin"detaljer --Vila

Skor --Primark

 

Har suttit och pluggat hela förmiddagen och fått en hel del gjort. Första inlämningen är färdig och inskickad, "bara" den andra kvar. Har visserligen kommit en bit på väg, så det är inte allt för allvarligt.

 

Älskling kom hem vid lunchen och föreslog att jag skulle åka in till Växjö och köpa mig ett par nya skor  i eftermiddag (det är nog första (och sista?) gången han har föreslagit det) anledningen -han vill få mig ur vägen så han kan städa. haha. Har jag det bra idag, eller har jag det bra?? Ska köpa med mig thaimat på vägen hem också. mums!


Kommentarer
Postat av: emelie

snygg oufit :D

2010-02-05 @ 14:16:24
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Lollo

måndag blir toppen! samma tid? =)

2010-02-05 @ 14:18:12
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0