100108

Hemma efter att ha spenderat kvällen på jobbet. Fick jobba över lite för det var sjukt mycket osorterad post kvar vid 22.

Var uppe hos C's syster en liten sväng på eftermiddagen för att lämna paket till äldsta dottern och se på den ny lilla skapelsen. Så söt, men jag har inget emot att vänta ett tag till innan "man skaffar sig" en egen. ;o)

Fick med mig lite smått och gott från stan igår, fast det får bli ett senare projekt att ladda upp dom här. Ska snart krypa till kojs och titta på tv, imorn måste jag upp hyfsat i tid för en dag med goa vänner och lite skidåkning.


Kommentarer
Postat av: zorica

hejhej, det är så att jag är med och tävlar. skulle vart jätte snällt ifall du kunde rösta på mig.. det är bara att komentera. jag är nummer 2 :) (zokowlocow.blogg.se) för att rösta på mig så måste du in och komentera på http://aelfs.blogg.se/

2010-01-09 @ 20:21:05
URL: http://zokowlocow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0