100127

Hade tänkt ta en djupdykning ner i pluggböckerna när jag hade varit ute och gått med Zahara i morse, men av någon konstig anledning så fastnade jag i en skvallerblaska. Nu är den i alla fall utläst och jag ska damma av böckerna.

Igår var det -17 ute på morgonen och idag har de utfärdat en klass 2 varning för snöstorm. (Än så länge så snöar det "bara", får se om det blir någon storm också..)
Börjar bli riktigt less på snö och kyla nu. Även om jag inte trodde att jag skulle stå ut såhär länge (är helt klart en tjej som behöver sol och värme!) så kan jag inte annat än tycka att det har varit väldigt mysigt och skönt med en vit vinter. Att slippa allt slask och grus som hundarna skulle dragit in annars, men det kommer väl det också..
Får se om jag tar mig en sväng in till Växjö i eftermiddag. Vill spana på lite fina vår/sommar kläder och är less på att bara sitta hemma. Eller så blir det en stor kopp té och en mysig film i eftermiddag... Svårt val! ;o)

Nä, plugg var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0