borta bra hemma... kallt?

Ligger i soffan och drömmer mig bort till varmare breddgrader! Mamma, pappa och syrran åker den 22a till Lanzarote och vi hade till en början planer på att följa med om vi hittade någon sista minuten. Nu blir det dock inte så för det ekar lite i plånboken efter jul- och nyårshelgen. Hittar jag och C någon billig sista minuten i feb-mars någongång däremot så tar vi det. Längtar verkligen efter lite sol och värme nu, även om jag helt och hållet inte har tröttnat på snön än! Men hur länge kommer den ligga kvar egentligen? Snart blir det väl plusgrader igen och det blir slaskigt, grått och trist...

Blir en tidig kväll för sjuklingarna här hemma. Hoppas på att vi mår bättre i morgon, jag är väl på bättringsvägen, så nu ska det bara vända för C också. :o)

Tänk att få befinna sig här just nu...

Noosa, Australien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0