100119

Har hållt på med det här inlägget allt för länge och struntar nu i att redigera några bilder! Datorn hänger sig bara i alla fall...


Tror jag kommit fram till vad som delvis gnager mig lite grann, skönt för då kan jag försöka lägga det bakom mig!

Har till och med tagit en liten dagens idag, kors i taket! :o)

Tröja, linne & halsduk -- Gina
Leggings (med piljetter på sidan) --Åhléns
Stövlar --Vagabond

Köpte en trisslott när jag var inte i Växjö idag. Såklart ingen vinst, vad hade jag väntat mig? hehe Jag har tur i kärlek och inte i spel!

Kommentarer
Postat av: Vickan

fin... <3

2010-01-19 @ 18:22:55
URL: http://finest.se/superhamsterina
Postat av: C1

Vad är det som gnager dig sötis?

2010-01-20 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0