...

Ligger här och kan inte sova. Är egentligen riktigt trött men känner mig superstressad över... Ja, över vad?? Mitt liv? Är inne i en svacka just nu känner jag!! Blä!
Skulle bara vilja strunta i allt, sätta mig på ett plan till något varmt land och se vad som händer... Men det är bara att vakna upp ur drömmen och inse att det inte riktigt funkar att göra så i min verklighet just nu.. If ever...
Saknar att sova bredvid älskling också, kanske är där lite av skon klämmer?

Slutsvamlat! Ska försöka sluta de blå nu...

Kommentarer
Postat av: Vickan

Sådär känns det ibland. Kommer säkert bli bättre bara du o Claes får träffas igen! Puss!

2010-01-18 @ 10:29:10
URL: http://finest.se/superhamsterina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0