:ó(

Usch, blir så ledsen. Alla våra bilder från när jag och älskling var i Australien är (var) typ borta!
Först gick inte skivan att läsa på min dator, paniken började komma -men den är å andra sidan dum i huvudet, så det kan ju vara den det är fel på.
Tog med den upp till pappa nu och hans stationära kunde hitta ungefär 10 bilder -panik!! Behöver jag säga att det blev några tårar. 8 veckors bilder från vår smekmånad(-er) borta!! DOCK så hade pappa ett program som hade räddat bilder på trasiga minneskort, men det fungerade såklart inte med Windows 7, så då skulle han köra det på den bärbara (en aning rörigt, jag vet) och när han stoppade in skivan där så fanns helt plötsligt bilderna. Lycka! Den verkar inte vilja bränna alla, men då får man väl ta det i omgångar. Hoppas, Hoppas, Hoppas bara att alla bilder verkligen finns där. Visst det är världsligt men jag vill ju ha våra minnen på bild!

Nu ska jag försöka återgå till plugget innan jag ska till stan och möta upp systeryster.

En av några bilder som jag faktiskt la ut på facebook..


Tack underbara pappa som lyckades rädda alla bilder och filmer! :oD


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bilderna är räddade och finns på min bärbara, stationära och en DVD. :-))

2010-01-15 @ 21:20:33
Postat av: Annie

Lycka! Tack

2010-01-16 @ 00:24:48
URL: http://zaharaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0