**** SJ!!!

Ahhhh Blir så sjukt irriterad!! Fick ett automatiskt samtal igår från SJ om att mitt tåg upp till Sthlm i morgon är inställt och att jag ska ringa och prata med kundtjänst, vilket är jäkligt lätt när det konstant är över 20 minuters kö!!! Det är ju inte direkt gratis att ringa dit och eftersom jag inte har någon hemtelefon och dem kommer ju knappast ersätta mig för det så kommer det att eka ännu mer i min plånbok... Suck!!!


Nu har dom bokat av min hembiljett på måndag också!
"Bara" 18 minuters kötid....

Kommentarer
Postat av: C1

Nejje! Har du pratat med dem än? Du måste ju komma upp nu! Håller tummarna att de fixar en annan lösning! Har de sagt varför det är inställt? Puss!

2010-01-13 @ 11:51:25
Postat av: Elin

Annie! Ring din syster som har news :D

2010-01-13 @ 15:37:02
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0